Egy rövid kis szösszenettel készültem mára, arról, hogy ki mire képes, vagy mit akar, és mit nem, és mindennek mi az oka...
Ez a kiindulási alap helyzet.
Ha elhiszed, hogy képes vagy rá, akkor képes is leszel. Ha akarod, bármire képes vagy.
Miért van annyi hitetlen ember, aki "nem képes rá"? Mert félnek a kudarctól. Teljesen felesleges félni attól, ami megerősítésként, útmutatásként szolgál annak az érdekében, hogy elérjük a célunkat. Ha valami nem sikerül, akkor nem sírni kell rajta, hanem tanulni kell belőle, és jobbá válni általa.
Hinni kell abban amit csinálsz, és abban, hogy képes vagy arra, amit csinálsz. Ebben senki sem tarthat vissza! Főleg olyanok nem, akik azt sem tudják, hogy mit csinálsz. Nem fontos a véleményük.
Ne félj attól, hogy ki, mit fog szólni, hogy elsőre nem úgy sikerül. Tanulj a hibáidból, állj fel, és folytasd!
A félelmeink leláncolnak minket. A legkicsavartabb helyzet az, amikor mások (sokszor hamis) információi alapján kezdünk félni valamitől, amit nem is ismerünk, ezáltal mások láncolnak le minket, mert helyt adunk a véleményüknek. Gondoljuk át, és hallgassunk meg olyanokat is, akik tudják, hogy miről beszélnek!
..és ne feledjük, hogy ha valamivel kapcsolatban rossz tapasztalatunk van, akkor nézzük meg, tudatosan, hogy az ember volt e a hibás, aki közvetített, vagy az volt rossz, amit közvetített. Nem mindegy!!!
(Ha egy benzinkútnál, átvernek minket, akkor a benzin a hibás?)
Egy mindenkire igaz példa:
(idézet a facebook-ról, tőlem...)
"Ezt azoknak, akik azt hiszik, hogy nem képesek rá...
A vásárló, minden kereskedő cég létének az alapja.
A vásárló, a bevétel!
Ezekben a vásárlói hálózatokban, legyen például az a MOBILTELEFON HÁLÓZAT, aminek a tagja vagy, Te is hálózatépítőként funkcionálsz minden alkalommal, amikor elmeséled valakinek, hogy milyen frankó telefont vettél 0ft-ért, és ezért Te milyen frankó díjcsomagot írtál alá, ami mennyire olcsó és mennyi internet van benne, és stb, stb... Ezt "munkát" ingyen végzed, és ha a Te marketing tevékenységed hatására az ismerősöd megvásárolja azt a szolgáltatást, vagy terméket, amit ajánlottál Neki, akkor Te hálózatot építettél...
A vásárló, a bevétel!
Ezekben a vásárlói hálózatokban, legyen például az a MOBILTELEFON HÁLÓZAT, aminek a tagja vagy, Te is hálózatépítőként funkcionálsz minden alkalommal, amikor elmeséled valakinek, hogy milyen frankó telefont vettél 0ft-ért, és ezért Te milyen frankó díjcsomagot írtál alá, ami mennyire olcsó és mennyi internet van benne, és stb, stb... Ezt "munkát" ingyen végzed, és ha a Te marketing tevékenységed hatására az ismerősöd megvásárolja azt a szolgáltatást, vagy terméket, amit ajánlottál Neki, akkor Te hálózatot építettél...
-ÚÚÚRISTEEEEN NEEEE! TÉNYLEG??? - kiáltasz most fel, tágra nyílt szemekkel!
-Jaja. -mondom én higgadtan, mosolyogva.
-Jaja. -mondom én higgadtan, mosolyogva.
Bármilyen ágazatban, termékkel, szolgáltatással csináltál már ilyet? Ne tagadd le! Mindenki csinálja, csak kevesen fogadják el azt a pénzt, ami ezért jogosan jár...
Tények mentén kell dönteni, és nem kósza hírek, legendák, pletykák, és előítéletek alapján... TUDATOSSÁG!
Ha van kérdés, csak bátran! Ide vele! Ne kíméljetek!"
Boby
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése