Népszerű bejegyzések

MyLyconet


SIG_GET_CASHBACK SIG_START_NETWORK SIG_MORE_ABOUT_ME

2013. május 11., szombat

Tesco online VS. G-Roby online

Kedves Olvasóim!

 Annyira belejöttem az árak összehasonlítgatásába, hogy megnéztem a Tesco, újonnan indított szolgáltatását, és a Tesco árait, mert ugye én nem járok oda, és nem voltam képben. Igen, vannak (nagyon)olcsó dolgok is, de azt nem merném megvenni... Ivott már valaki tescos Cola-t? Na, milyen volt? Ugye, ugye...? De ez nem csak az én véleményem, persze biztos van olyan aki szereti és megveszi, mert különben nem gyártanák évek óta. Ízlések, és pofonok... "Egészségére..."

 Most is olyan termékeket hasonlítottam össze, mint a Spar esetében is. Nem a legolcsóbb, de nem is legdrágább kategóriából. Nem mindent találtam, pl. Pannónia sajtot nem forgalmaz online a Tesco, vagy csak én nem vettem észre. Van olyan amit éppen akciós mivoltjában találtam meg, de mellette van az eredeti ár is. De, lássuk, hogy a szlogen igazat mond e, miszerint: "...a legkisebb is számít..." :)
















Nem fűznék komolyabb kommentárt a dologhoz. Annyit azonban igen, hogy a kiszállítási díj a Tesco-nál az én címemre, ami Budapest XXI. kerület 899Ft, a többiről nem tudok, hogy miként alakul, mert nem lehet megnézni, csak a saját kerületet. A G-Roby-nál, ez rendelési érték függő. Egy nagy bevásárlás 15.000ft-tól kezdődik Nálam. Legutóbb 30.000ft fölött sikerült, de jó előre bevásároltam. 0-20000ft-ig 1090ft, de 30.001ft-tól 40.000ft-ig 890ft, és Nekem ennyibe került. Ha levonom a Lyonesstől visszakapott 1% cashback-et, ( kb.300ft), akkor már csak 590ft volt a kiszállítás. A többi Lyoness visszatérítésről ne is beszéljünk... :) ... és akkor a fent említett árakat is érdemes megnézni.

Ennyi.
Szép napot Mindenkinek!

Boby  








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése