Népszerű bejegyzések

MyLyconet


SIG_GET_CASHBACK SIG_START_NETWORK SIG_MORE_ABOUT_ME

2013. május 7., kedd

G-Roby VS. SPAR

Kedves Olvasóim!

 Annyian írtátok, hogy a SPAR a legolcsóbb, és a G-Roby ezzel szemben nagyon drága, hogy vettem a fáradságot, és elmentem a hozzám legközelebb található SPAR-ba.

 Látogatásom célja leginkább a kíváncsiság volt, de a feleségem kérésének engedve, vettem kenyeret és sört is... :)

 A telefonom akkumulátorát nem kímélve, fotóztam párat, és mellétéve a G-Roby online oldaláról kifotózott ugyan olyan terméket (a felvágottnál nem teljesen), összehasonlítást lehet végezni ezen termékek esetében. Közkívánatra, természetesen megcsinálom ugyan így, ha kell más termékekre is, de aki a SPAR-ba jár és tisztában van az árakkal, az menjen fel a www.groby.hu oldalra, és hasonlítsa össze.

Íme:








(Ebben az esetben ha a SPAR-ban 0,2kg 659ft, akkor 1kg 3295ft)



A sör esetében a SPAR-ban nem fotóztam, de ha kell bizonyíték megvan a blokk. Az Arany Ászok 215ft-ba került. A G-Roby-ban pedig...

... ennyibe került volna. Ezt azért nem veszem teljesen hiteles példának, mert a G-Roby-ban pont akciós az Arany Ászok, de látható az eredeti ár is, ami 199ft/doboz. A G-Roby online oldalán található árak vonatkoznak a boltokra is és az online rendelésre is. 

 Ezek tények, és nem mellé beszélés. Ha az első gondolatunk az lenne, hogy "de a rendelés pénzbe kerül...", akkor gondoljuk végig, hogy manapság, mi van ingyen? Egyébként, pedig, aki akarja így csinálja, aki nem akarja, az pedig nem. Én részemről így csinálom, mert rövid és hosszú távon is megéri. 

 Ha szeretnéd tudni, hogy azon kívül, hogy a G-Roby nem drágább, és 15 perc alatt megvan akár a havi, nagy bevásárlás, cipekedés, és autókázás nélkül, még plusz a Lyoness előnyök is járnak annak, aki használni akarja, akkor szólj, és szívesen segítek mindenben. (fiszmoll@gmail.com)

 (Használtam a Supershop kártyámat és 2085ft elköltött pénz után kaptam 10 pontot. Ugyan ennyi pénz elköltése után a G-Robyban a Lyonessen keresztül, kétszer 20,85ft-ot kapok vissza...)


Boby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése