Népszerű bejegyzések

MyLyconet


SIG_GET_CASHBACK SIG_START_NETWORK SIG_MORE_ABOUT_ME

2013. április 14., vasárnap

Amitől megváltozhat az életed...

Kedves Olvasóim!

 Ennek a 19 másodpercnyi hang anyagnak, amit kiszerkesztettem, "egy filmből", :) a mondanivalója, gyermek korom óta a fejemben, szól, zeng, visszhangzik. Mégis, e szerint cselekedni, nem olyan régen kezdtem el, kb. 5 éve. Mostanra már annyira a véremmé vált, hogy nem is tudok másképpen tenni, csak ahogy az alant hallható kis részletben elhangzik. Minden szava aranyat ér. Legalább egyszer hallgassátok meg. Sokan biztos ismerik, de még nem értelmezték. Most értelmezd, és a következő tennivalódat, ennek a szellemében csináld meg! Látni fogod a különbséget, ha így teszel. 

 Amikor valamire azt mondjuk, hogy "...hát igen, próbáltam, de nem ment.", vagy "...pedig én annyira próbáltam, de..." , vagy "...próbálgattam, de igazából nem az én..." vagy "...próbálgattam, de nem nekem találták ki.)...", akkor ne csodálkozzunk, hogy nem sikerül, amit " annyira próbáltunk". Tedd meg! Csináld meg! Akard, és csináld! Ne gondolkodj, hanem cselekedj! Aztán lásd a különbséget a "próbálgatás, és a tett között! :)

...és ez az élet MINDEN területére igaz!


 A lényeg, hogy: TEDD, VAGY NE TEDD, DE NE PRÓBÁLD!




Boby
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése