Népszerű bejegyzések

MyLyconet


SIG_GET_CASHBACK SIG_START_NETWORK SIG_MORE_ABOUT_ME

2011. augusztus 14., vasárnap

Csángó online 4. nap






Kedves Olvasóim!

A tegnapi, az az, a 4. nap volt nekem a Csángó fesztivál csúcsa. Na, lássuk:
Az ébredés kicsit későire sikerült, és szinte még ki sem mostam a szememből az álmot, és máris egy próbán találtam magam, az esti gálaműsor kapcsán. A próba után a táncosok csatlakoztak a felvonuláshoz készülődő, összes csoporthoz. Voltak gólyalábasok, huszár lovasság, és persze több száz magyar, és külföldi táncos és zenész. A felvonulást nem tudtam végignézni, mert megérkezett a Napra, és hangbeállásra kellett mennem.
A főtéren közben megkezdődött a gála. Természetesen a tér teljesen megtelt. Sajnos Szalonna barátom koncertje elmaradt, de így az egy órás csúszást sikerült behozni és Naprával tudtunk pontosan kezdeni, a szokásos negyed órás ráhagyással, a Folksátorban. A koncerten sokan voltak és nagyon jó volt a hangulat. A hangosítás, hát... De a hangulat volt a lényeg. Meg kell említenem a kenyérlángosost, mert fantasztikusakat sütöttek, még akár egyéni kívánságok alapján is.
Ezután a szokásos kavalkád, népzene, ének és tánc következett. A sátor 2:30 körül bezárt és a piac felé vettük az irányt. Ott aztán, muszáj voltam megenni egy kisebb gyrostálat, az egész napos igénybe vétel ellensúlyozása érdekében. A társaságon már érezhető volt, hogy a 4. nap és mi nem muzsikáltunk már ezután.
Mindent összevetve, fantasztikusan jól éreztem magam, azon túl, hogy a Víz utcai épület, és a tábor nélkül nem volt ugyan az...
A fesztivál hangulat viszont kárpótolt és megint jó emlékekkel távozunk innen Jászberényből, természetesen csakis egy jó strandolás után. Tehát irány a strand!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése