Népszerű bejegyzések

2011. augusztus 13., szombat

Csángó online 3. nap

Kedves Olvasóim!

Hűha! A tegnapi buli, ma reggel 5-ig tartott. Na ez már fesztivál hangulat. De, ne szaladjunk így el, és kezdjük az elején.
A 3. napot egy kis Margit sziget túrával kezdtük. A kis színpadon a külföldi együttesek kis műsorát lehetett megnézni, együtt a főtéri színpadéval. A szigeten, az ilyenkor szokásos színes forgatag, jobbnál, jobb ételek illata és mindenhonnan szóló muzsika várja a látogatókat. A délután itt telt, szépen nyugodtan, elvegyülve ebben a tarka vilgában.
Az esti gálán, telt ház előtt mutathattuk be a Jászság Népi Együttes új műsorát, a "Tiszta szívből"-t. Ezt megelőzően a Spanyol táncosok melegítették be színpadot bár volt egy fél órás áramszünet, de ez nem volt gátja, a túláradó jókedvnek ami sugárzott belőlük. A technikai problémáktól eltekintve, nagyon jól sikerült ez a gála műsor is.
Az éjszakai koncert 23:30-kor majdnem pontosan kezdődött. Balázsék megvárták amíg a gálaműsor közönsége is beér a folksátorba, így senki nem maradt le, aki meg akarta nézni mindkét programot. A zenekar nagyon jó hangulatot csinált, ugyan a hangtechnikus nem volt a helyzet magaslatán, de ez a kis probléma nem tudott ártani a koncertnek. A tömeg önfeledten bulizott.
A koncert után a Zagyva banda kezdett muzsikálni Pál István "Szalonna" barátommal és velem kiegészülve. Sajnos, 2:30-kor bezárt a folksátor és el kellett hagynunk a helyszínt, de nem csüggedtünk, hanem kimentünk a piacra és ott folytattuk, Szalonna barátommal, ahol a sátorban abbahagytuk. Nóta, nóta után, és hirtelen világosodni kezdett...
Ma este pedig aki teheti jöjjön NAPRA koncertre!!!!