Népszerű bejegyzések

MyLyconet


SIG_GET_CASHBACK SIG_START_NETWORK SIG_MORE_ABOUT_ME

2012. szeptember 26., szerda

Megnősültem!

Kedves Olvasóim!

 MEGNŐSÜLTEM! Mivel megtaláltam az igazit... :) Már össze is költöztünk és megkezdtük a közös életünket.

 A lakodalom, szűk családi körben zajlott, egy festőien szép környezetben, Szigetszentmártonban, a Duna partján. A hangulat fantasztikus volt, az étel és ital felhozatal is pazar volt. Mi kell még egy jó családias lagzihoz? Zenekar? Lehet, de nem volt. Szerintem nem is baj... :) Apukám összeválogatott 170 számot a 60-as évektől napjainkig, és had szóljon alapon ment a zene.
 Amilyen kevesen voltunk, olyan jó volt a hangulat. Talán jövőre csinálunk egy olyan bulit, ahova meghívjuk az ismerősöket, barátokat, és zenekarokat, de ez még a jövő zenéje...

Köszönöm a családjainknak, hogy eljöttek, és Velünk ünnepelték ezt a páratlan és örömteli eseményt, 2012 szeptember 1-én, és persze köszönet a tanúinknak, Csiki Gergőnek, aki az én tanúm volt, és Tóth Richardnak, aki Erika tanúja volt, a közreműködést, és a segítséget. :)

 ...és köszönet a modern technikának, hogy Dél-Amerikából, folyamatos online videó kapcsolatban tudtunk lenni Erika legjobb barátnőjével, Krisztával, aki egy chilei benzinkúton űlve, időben 6 órával korábban, végig hüppöghette élőben a készülődést és a szertartást. Sőt, Ő volt aki a FB-on élőben közvetítette az eseményeket azoknak, akiket érdekelt.  :)

 Mivel ez egy magán jellegű dolog volt, többet nem is írok, de egy-két képet azért csatolok. :)





4 megjegyzés:

  1. Nagy-nagy gratula, sok-sok boldogságot Nektek, így együtt!!! És nagyon szépek vagytok!!

    (A nagy bulira szóljatok idejében :-))

    (Kerestem viszont, hogy vajon miféle üzletben lehetsz "termékpartner" eme bejegyzés kapcsán :-D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andi!
      Ha elolvasod az előző bejegyzést, akkor kiderül, hogy melyik üzletben vagyok benne. :)
      Boby

      Törlés
    2. Tudom, Boby :-) Csak jópofának tartottam, hogy itt is megjelent ez a címke.

      Törlés
  2. Nincsenek véletlenek, és mint mindennek, ennek is megvan az oka.
    A hely ahol voltunk, egy Lyoness termékpartner volt. :)
    Csak okosan, mert megéri...

    VálaszTörlés