Népszerű bejegyzések

MyLyconet


SIG_GET_CASHBACK SIG_START_NETWORK SIG_MORE_ABOUT_ME

2013. július 22., hétfő

Nyár 2013 (1)

Kedves Olvasóim!

 Mozgalmas ez a nyár... :) ...és még nincs vége. Nagyon sok élmény, sok ismerős, és sok olyan aki mostantól lett ismerős. Táborok, utazás külhonba a Naprával és a Métával. Váratlan esemény is volt bőven, de Halmos Béla bácsi elvesztése volt a legváratlanabb, és a leglesújtóbb is egyben. Az utolsó beszélgetős találkozásunk így történt:
(idézem magam a FB-ról)
"2013 május 19. este, Méta fesztivál, a sörsátorban, egy padon ülve, Béla bácsival beszélgettem. Nem biztos, hogy jól fogom idézni, de törekedni fogok rá...

"Tudod Bobár fiam, Én már megtapasztaltam mindent, amire szükségem volt ahhoz, hogy mostanra boldog, és elégedett legyek. Mindent tudok, amit tudnom kell. Amit nem tudok, azt azért nem tudom, mert nem az én dolgom, hogy tudjam. Teljes életet éltem, ha vége lesz, boldogan megyek Icsánék után..." és itt elengedett egy kis, hamis mosolyt a bajusza alatt. Mintha tudta volna, hogy közeledik az ideje. Nem félt tőle, hanem belemosolygott a szemébe... Isten Veled..."

 Nem lehetünk önzőek. Ha mennie kellett, akkor mennie kellett. Megértem, hogy elfáradt. Megérdemli a pihenést, és most újból a kedvenc zenészeivel lehet. Pár évvel ezelőtt egy fesztivál, éjszakai mulatságának a forgatagában, találkoztunk a pultnál. Egy pohár sört kért... Jó kedve volt, mint ahogy Nekem is. Lekezeltünk, és azonnal, mint mindig, jött a kérdés, "...és a porszívót hoztad?" Mondtam, hogy "Igen, azt mindig viszem magammal, mindenhova." Ott és akkor megígértette velem, hogy a temetésére is el fogom vinni. Ez nagyon meglepett, mert az utóbbi 18 évben, mióta harmonikás is lettem, mindig kaptam tőle a komoly, és vicces megjegyzéseket egyaránt, a harmonikásokra. Többször megdicsért azért, mert halkan játszottam, és ezzel bebizonyítottam, hogy ezzel a hangszerrel is lehet intelligensen, népzenét játszani. Azért azt még mosolyogva hozzátette, mielőtt elsodorta volna a bulizók forgataga, hogy "...de csak halkan Bobár fiam, mert nem szeretem, ha hangos a harmonika, a székiben." 
 Ott leszek Béla bácsi....

 A nyár eddigi élményei közül, most, csak egyet emelnék ki. A fröccs-pong partikat... Aki esetleg nem tudná, hogy mi az a fröccs-pong, annak pár szóban: 
2 csapat, 2-2 ember. A ping-pong asztal mindkét oldalára 10-10 kisfröccs van felrakva, a képen látható módon, ha lehet akkor fél literes műanyag pohárban. 


 Ezután a csapatoknak felváltva, bármilyen technikát alkalmazva, a másik csapat poharaiba kell juttatni a ping-pong labdát. Ha ez sikerül, akkor amelyik pohárba beleesett a labda, azt meg kell innia annak akinek azt bedobták. A játék elején eldöntik a felek, hogy ki, kinek dob. Az a csapat nyer, aki megitatja a másik csapattal az összes fröccsöt. Vannak még szabályok, de ez a játék lényege... :) A cél lehet, a könnyed, vidám szórakozás, vagy a durva asztal alá ivás. A fröccs töménységét ez határozza meg. Lehet Joker fröcc-pongot is játszani, amikor a 10 pohárból 4-be, rövid italt töltünk... stb... Lehet fokozni... :)

Íme még pár kép az eddigi nyárról:



  











További szép nyarat Mindenkinek!

Boby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése