Népszerű bejegyzések

MyLyconet


SIG_GET_CASHBACK SIG_START_NETWORK SIG_MORE_ABOUT_ME

2009. szeptember 7., hétfő

Lakodalom


Kedves Olvasóim!
Írnék egy-két szót a hétvégémről.
Lagziban voltam, a Győr melletti Mecsér községtől, 1km-re található Tanyán. 400-an voltunk vendégek és kb. 20-25 zenész volt. Az első zenekar, akik végig meg voltak fogadva, Szalonna és bandája volt. Aki esetleg külsős, vagy a Naprát ismeri jobban mint a népzenét, annak is ismerős lehet Szalonna barátom, mert ő volt a Napra első prímása.
Szombaton 10 órakor kezdték és vasárnap 16:30-kor, amikor én elindultam haza, még mindig muzsikáltak. Minden elismerésem. Olyan volt a buli, mintha egy kicsinyített táncháztalálkozó lett volna, ahol még szintis, lakodalmas zene is van. (a fehér bor ihatatlan volt, a vörös viszont jó volt) Én inkább vasárnap csatlakoztam a zenészekhez, de akkor nagyon. Sütött a nap, meleg volt, másnap volt, és jó hangulat is volt.
Gratulálok Kocsis Enikőnek és Fitos Dezsőnek, házasság kötésük alkalmából. Sok sikert kívánok nektek!

6 megjegyzés:

  1. Szép munka volt, de főleg hosszú.

    VálaszTörlés
  2. tetszik a blog,az esküvőn én is ott voltam:)köszönöm a tanácsokat,üdv:zs.lilla

    VálaszTörlés
  3. Remélem tudtam segíteni. Sok sikert!
    Boby

    VálaszTörlés
  4. *házasságkötésük

    Dezsőt gyerekkora óta ismerem, kb. egy időben nőttem fel vele és Flórival a "népi kultúra emlőin" itt Egerszegen... Tanúja voltam, ahogy profi táncossá válik a Zalai Táncegyüttesben. Sokat húztam neki. Viszont érthető, hogy nem hívott meg, hiszen az utóbbi időben keveset találkozunk és lakodalomba párral együtt illik menni, az meg nekem nincs... Meg ha engem meghívtak volna, akkor az egész egykori Zalai TE-t is meg kellett volna hívniuk, meg más zenészeket is innen.

    VálaszTörlés
  5. Halihó.
    Ne kezdd úgy, hogy senkit nem érdekel, mert nem igaz. Különben nem olvasná senki. Márpedig olvassák. :)
    ügyes munka, gratulálok.
    L.

    VálaszTörlés
  6. Igazad van L. Javítottam.
    Köszi a tanácsot.

    VálaszTörlés