Népszerű bejegyzések

MyLyconet


SIG_GET_CASHBACK SIG_START_NETWORK SIG_MORE_ABOUT_ME

2010. szeptember 5., vasárnap

Ez meg az...

Kedves Olvasóim!

Több dologról is szeretnék írni. Mivel ez az Én blogom, ezért itt kiírhatok magamból, jót, rosszat egyaránt. Na most csinálok egy ilyet.
Nyíregyháza-Ulm-Budapest. Ez volt a múlt hét programja. Nagyon fárasztó, de ugyanakkor egy nagyon jó érzés, egy ilyen út, főleg a Naprával. Jól sikerült koncertek és jó kedv. Ez jellemezte mind a 4 napot.
Természetesen nagyon jó volt hazajönni, főleg, hogy Erika várt itthon! :)
Megígértem Zsonónak, hogy felrakom ezt a képet, tehát fel is raktam. Ez az indulás előtti reggeli, ami egyben ebéd és vacsora is volt. Egy 4 és fél csillagos szálloda, minden pozitívumával együtt is, ki kell emelnem, hogy a kaja igen rendben volt. Majdnem kifogott rajtam, de aztán megettem.
Sajnos negatívum is volt, nem volt ingyen wifi. (A facebook oldalamon további képek láthatóak.)

A bejegyzés 2. felét cenzúráztam. Elég nyilvánosságot kapott az ügy. Tovább nem foglalkozok a témával!
Minenkinek további kellemes nyár utót kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése