Népszerű bejegyzések

MyLyconet


SIG_GET_CASHBACK SIG_START_NETWORK SIG_MORE_ABOUT_ME

2009. december 25., péntek

RS Karácsony















Kedves Olvasóim!

Nem mehetek el szó nélkül egy olyan buli mellett, mint az idei Rs Karácsony. A Fondor és a Műhely zenekar közös rendezvénye ez, amely most már tradíciónak számít. A korábbi bejegyzésemben írtam erről a táncházról/klubról. Most megvolt az idei év záró akkordjaként a karácsonyi buli, amely egyben évzáró is, egyfajta mindent bele buli, ami év közben kimaradt, ...
Erről a buliról készítettem pár képet, és egy kis videó klipet. A videó sajnos elég sötét lett, mert hangulat világításban, a telefonom, amivel egyébként az összes képet és videót csinálom, nem bírt jobb minőségben felvenni.
Idén is egy kis közös koncerttel kedveskedett a két zenekar a tisztelet publikumnak, aztán ereszd el a hajamat parti kezdődött. Én reggel 5:30-ra értem haza. Köszönet mindenkinek aki ott volt! Boldog, békés Karácsonyt kívánok mindenkinek!
Íme egy két kép és a videó. A videóról még annyit, hogy a zene az én művem, kb. 12-13 évvel ezelött készült, teljesen számítógéppel. Gondoltam, hogy ne legyen vita a zene választásnál, ezt rakom fel. A híres Román zenész és zeneszerző, Grigoras Dinicu szerzeményéből készült, elektronikus "zene". (a pacsirta is tőle származik)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése